Rendezvény takarítás, takarító személyzet biztosításával

Rendezvény takarítás - Takarítói személyzet biztosítása

Rendezvény utáni takarítás: Egy rendezvény megszervezése sok vesződséggel jár, ahhoz, hogy a vendégek végig kellemes körülmények között, jól érezzék magukat. A rendezvény utáni takarítások megszervezésére gondolt? Képzeljünk el egy esküvőt, koncertet vagy egy kulturális programot, aminek a szervezéséhez akár hónapok kellenek. Míg a rendezvények utáni takarításokhoz már elég egy profi csapat, akik modern felszerelésekkel vállalják, hogy néhány órán belül tisztán, adja át a termet, a helyszínt.

 

A rendezvények utáni takarításokra általában senki nem gondol, ám a legtöbb esetben nem csak utána, hanem előtte is takarítani kell, vagy a rendezvény alatti takarítási felügyelet szükséges.

 

A rendezvény alatt takarító személyzet biztosítása: Külön kérésre takarító felügyeletet biztosítunk a teljes időtartamra a rendezvény alatt. Így önnek csak a saját ügyfeleivel és zökkenőmentes lebonyolítással lesz dolga a tisztasággal nem. Amennyiben nincsenek felszereléseik a takarításra akkor azt is tudunk biztosítani.

 

Teljes körű takarítás rendezvény előtt és után: Megrendelheti a kiszemelt helyiség előtakarítását és a közvetlen rendezvény megkezdésekor a karbantartó takarítást és természetesen a zárás utánra is a rendezvényterem takarítását.

 

Cégünk gyors, megbízható csapattal vállalja a rendezvény utáni takarításokat észrevétlen lebonyolítását.